Či už potrebujete zvýšiť efektivitu práce zamestnancov, sťahujete sa, modernizujete alebo rekonštruujete svoje kancelárie, zvýšenie kapacity a efektivity je vždy úlohou číslo jedna. Dokumenty v papierovej a elektronickej podobe sú predsa alfou a omegou každej kancelárie! Odborníci firmy Kardex vám ukážu, ako archivovať dokumenty a dátové nosiče a manipulovať s nimi efektívnejšie, bezpečnejšie a s možnosťou bezproblémového prístupu pre každého zamestnanca. Od živej agendy až po archív môžu systémy Kardex splniť požiadavky každej organizácie.
Každé zariadenie môže byť skonštruované vo vybranej farbe zo škály RAL tak, aby presne korešpondovalo s designom vášho interiéru. Tieto systémy umožňujú manuálne ovládanie alebo integráciu so softvérom či čítačkami čiarových kódov. Kancelárske systémy Kardex môžu byť vytvorené tak, aby splnili požiadavky každej kancelárie.